Good and bad....

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har hänt så mycket sen sist och en del kan jag inte ens skriva om , men positivt kul är det i alla fall. Sen har det hänt saker som är mindre kul med men som nu äntligen hittat ett slut. Efter massor av oro!!!  Det roliga får jag mer besked om på onsdag... ser fram emot det .......

Idag har butiken Glamourdag



Det finns så mycke snyggt i butiken nu , så gå och hälsa på Rebecka vet jag.

Själv är jag så genomförkyld med halsont och hela kroppen värker.

Måste ge mig ut till affären för mer alvedon och fredagsmys.
Sen ska jag krypa ner i soffan och njuta av en kopp varm choklad och en smörgås.

I februari är det dags för KVINNA 2012 igen och självklart kommer JAG att vara där med.

http://www.facebook.com/pages/Kvinna2012



På Söndag är det första advent och julskyltning här i Karlstad !!! Självklart ska ni gå..????? Och ni titta ju in på Sonja&Jag för lite julklappsköp eller julklänningen.


Snart fyller min älskling 35 år och det ska vi ju fira. Men det med present är svårt ..jag vet ju vad han vill ha men alla kan ju inte köpa det!!! hahahaha.Fast jag tror jag har hittat den perfekta presenten nu!! Men jag berättar inte vad det är än i alla fall ni får hålla er till tåls till han fyller på torsdag.


Nej nu ska jag dra på mig lite kläder för att kunna spatsera till den lokala coop butiken och inhandla lite fredagsmys och alvedon.....

Så till nästa gång

CIAO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0