Helgen

Igår lördag var vi hos min älskade syster på hennes 40 års kalas. Hon fyllde ju i veckan men firades igår. Go mat och underbart sällskap bjöd alla på. Min älskade mormor och min kära gudmor har kommit upp från skåne just för att fira syrran och hälsa på. Kul!!! Det går ju så länge mellan träffarna med dom. Vi gav syrran en undervar kofta från Sonja&Jag i stället för en blomma, då vi alla samlat till presenten.




Idag söndag var vi och firade min gudmor som idag fyller år.  Lite fika hemma hos mamma.

Kommer att försöka åka ner efter nyår för att hälsa på med familjen. Vi har diskuterat lite fram och tillbaka så vi ska se på barnens sportlov.

Som ni alla vet är min praktik slut men jag har lite jobb kvar i butiken, så i morgon kommer jag att vara på plats för att julskylta om i de andra fönsterna. Det stora tog jag ju i fredags!!!

Nu ska jag nanna kudden är lite sleten efter alla kalas helgen bjöd på.

Men återkommer med nyheter och information från Sonja & Jag när jag har något att bjuda på.

Kan säga att julkalendern är toppen i år!!! Och skyltsöndagen inte går av för hackor..

C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0