Vinter modetips.....

Idag började dagen med ett sms från min chef. Stackarn är lite krass, så idag får vi se om vi är två på jobb eller om moi får jobba själv. Oavsett så trivs jag och vill inte sluta på fredag. Jag vet ju att Rebecka sagt jag kan jobba extranär hon behöver. Men det blir ju inte detsamma, komme att sakna både henne och butiken. Men som tur är ligger den ju bara runt hörnet från skolan, så jag kan titta in lite då och då.

Det blev att jag jobbade ensam idag men det gick riktigt bra om jag får berömma mej själv ;)
Hahahaha nej men jag tyckte jag fixade bra!!! Lite tråkigt att vara ensam när man är van att vara två, men annars helt ok. Så Rebecka behövs jag fler gånger vet du var jag finns!!! *blink blink*

Idag fick jag in så söta mössor och halsdukar från Charmant för 229 kr. setet.



Och det har blivit lite vinter inspiration i ett av skyltfönsterna med nya koftor och accecoarer.



Snygg grön manchester kjol med tillhörande skärp, svart polotopp med kofta i isblå/grå färg och söt mössa med matchande halsduk. Stickade leggings till.



Snygga bruna byxor med grått linne och flätat brunt skärp. Snygg beige kofta och brun mysig halsduk med tofsar.

Så blir du snyggt klädd i vinter!!!


En liten tänkare ;



NU är det dags för mej att hoppa i sängen och dejta kudden men välkommen in till oss i morgon. Vi har öppet mellan 12-18.

Hoppas att Rebecka är bättre i morgon alltid kul med sällskap. Take care vännen.

PS Rösta på mina barn i Efva Attlings tävlingen LOVE ...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150949621100641&set=a.10150945801525641.756653.309091890640&type=1&theater
Ha det gott alla
pöss och lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0