Kärlek

Idag är det Måndag och ljuset börjar skymma utanför butiken, jag sitter här själv med min kopp. Rebecka är på utvecklings samtal på sonens skola. Det är min tur för dottern på onsdag förmiddag.

En sån här dag skulle jag vilja krypa upp i soffan med en filt över benen och läsa en bok medans en rykande kopp står på bordet med någon godbit till. Tända ljus och bara rå om mej själva.
Men jag har ju barnen som ska ha sitt på kvällen och det blir aldrig riktigt som man planerar när man har dom små liven. Jag har en liten bläääää dag idag men i morgon är det säkert som vanligt igen.

Mycket att fundera på och ni ska tro tankarna går på högvarv just nu. Allt bara snurrar runt och jag vet inte riktigt på vilket håll det lutar åt, men det får jag väl se när veckan börjar ta slut.

Mina älskade barn är så underbara och sambon klaga och tycker dom bara bråkar hahaha ja det är väl klart att dom gör , barn ska bråka ibland. Annars skulle dom ju inte ha något att göra när pappa har dom.  Det är ju riktig kärlek det!!!






Nu har vi bastoppar/ linnen i olika färger. Med lång/trekvarts ärmar i butiken . Köp 2 betala för 1!!!!



Och sen har vi fått in super fina koftor i två olika färger från Pepperkorn för 399 kr.





Supersnygga till både jeans och festkjol!!!


Nu ska jag fixa lite till ute i butiken och sedan är det ju snart dax att ta kväller eller hur?? Och då ska man med bussen hem till de små älsklingarna och lite mat.

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0