Tidig morgon..

Idag , som vanligt, är jag uppe  med tuppen för att väcka barnen och fixa dom innan dagis/ skolan. Men det gör man ju så gärna för barnen in the early morning......    hahaha nej men det är väl klart man gör ! det bästa man har är ju barnen! Allt för dom. Love ya kidz


Igår kväll var jag lite sur blev nobbad på en Modevisning på CCC av The Dressingrum, men jag hoppas Rebecka gick så jag kan få lite  "skvaller" idag på jobb. Åh andra sidan fick jag ju en kväll med familjen i stället så jag ska inte klaga. Fick göra pannkaka till barnen( dom fick välja på pannkaka och hemmalagad pizza), men jag och sambon kände inte riktigt för det så då blev det homemade pizza för oss.

**************************************

Igår var Linda projektledaren i klassen på jobb och kollade så jag sköter mej hahahaha kul och se hennes "nylle" igen hon är ju så go.

**************************************

Har ni köpt någon julklapp än, eller är ni bara i tänkarstadiet än???  Det är jag !! Så många jular har jag sagt ska inte vara i sista minuten nästa år men är det likaväl..
Jag planerar inköp och till vem , men i sista minuten är det inte alltid man kan hitta det man vill.





På söndag är det FARS DAG  och man måste ju ge sin far och barnen ge sin pappa en present. Och det är ju alltid tanken som räknas oavsett vad man ger dom. Och så här nära jul kanske man inte har så mycket pengar över.
Men en slant kan man väl alltid offra för far ... På Sonja & Jag har vi strumpor med texten Pappa på skaften superfina och användbara för far/pappa. Kom in och KIKA vet jag....




Ha en underbar dag  vi ses väl på Sonja och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0