Så snygg

Då sitter man här med en kopp kaffe i handen och är "nyfixad" inför jobbet. Om 40 minuter går bussen inåt stan.
Men jag kände att jag var tvungen att visa er denna fina väst som kommer in nästa vecka, så fin!!!




Självklart kommer ni att se en sån på mej... hahaha fast det har ni nog redan listat ut hahahha.
Jag har börjat fylla min garderob igen , så nu är det snart dags för en rensning....
Suck , nu har jag bara en vecka kvar på j
obb sen börjar skolan igen. Jag hoppas jag får lite jobb nu till jul och så , Rebecka vet att jag vill jobba och gör det gärna.
I love detta jobbet.

Trevliga och underbara kunder, helskön chef och en stämning i butiken som gör en glad. Kan man önska sig mer på ett jobb????

Glöm nu inte Fars dag på söndag och har ni missat presenten har vi ju sockarna till far. Idag har vi öppet 12-18 och i morgon 11-15. Välkomna!!


Nej nu ska jag strax bege mej till bussen så ni får ha en underbar fredag med en massa mys.
Hörs i kväll igen ..

C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0