Massor med nytt

Nu var det någon dag sen jag bloggade men det har varit lite mycket runt om just nu. Men nu så kom jag åt lite tid igen.
Igår ändrade jag om i skyltfönsterna på jobb och så bra det blev då. Se själv!!




Så mycket snyggt nytt har kommit in senaste veckan.

Det saknade linnet Miss Molly som vi väntat på SÅ länge har nu kommit in i butiken Tjoho ..... finns i svart med.



Vi har också fått in en ny modell skärp med resår i ryggen, finns i svart och i 3 längder.




Blir en massa bilder känns det som men ett måste för att visa och slippa förklar hur plaggen ser ut ju. Vi har en massa julklappstips både till dej och andra!!!




Snygg svart stickad kofta som ersätter kavajen. Supersnygg!!



Snygg grå poncho, bara att sätta ett skärp i midjan o du är redo för vintern..



Svart ullkappa med skärp. Supe snygg!!!! 999kronor  Från Oxmo.



Pälsväst från Oxmo 399 kronor går i grå/grönt.

Som ni ser omges jag av fina kläder dagarna i ända. Så kul!!!

Men i morgon är min sista praktikdag , snyft , fast lite då och då kommer ni ändå att se mej där och jobba.


Idag bjöd Rebecka på så goa cupcakes från Tingvalla skolans café. Eleverna där är så duktiga.




Mums det var ingen dålig fika tihi ....




Så här fin och snygg är min underbara chef Rebecka....



Nej nu ska jag se om jag orkar göra det sista i mitt skriftliga arbete om praktiken.
Sen är det dags att dejta kudden för att kunna ta en buss tidigare in till jobb i morgon.


Söv gött alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0