Lördag morgon ...

Fö man kan ju inte sjunga "sunday morning" idag hahaha. Hahaha så jag trippar rundor i strumplästen och nattlinne och nynnar "lördag morgon".....
Jag har en tjej som sitter och ritar på  sitt rum en kille som tillsammans med pappa spannar in Rallyt på eurosport.


Idag ska syrran med familj komma och "gratta" dottern. Dom kunde inte komma förra helgen så vi fick ju fixa till en liten fika idag med.
Utöver så är det tvättdag idag men det är gubbens jobb det tihi

Jag ska fixa lite pluggande idag om LIAN så jag kan be "chefen" om en liten läsning och kommentarer.... Vill ju självklart ha bästa betyget.


Hittade denna hos en vän på hennes logg på fb var tvungen att visa den för er.



Så underbar den är och så sann..

Kommer och skriver en sväng igen senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0