Alla tankarnas dag

Idag är det söndag och Fars dag!!! Och det ska ju firas!!! Med go mat och massor av familjemys.
Tankarna går givetvis till de pappor vi mist i vårt liv. Min Pappa, min morfar och min svärfar.
Tänder ett ljus och tänker på dom. Grattis på er där uppe!!





Men innan vi skulle fira sambon här hemma åkte vi först till min mamma och lämnade en fars dag present till min "pappa", som kommer hem nu i kväll. Efter att varit med i en tävling i bangolf. Får väl höra hur det gått senare. ;)



*******************************************************

I morgon börjar jag min sista vecka på LIAN (praktiken) skittråkigt, trivs så bra och känner mej
hemma där i butiken. Har ju äntligen efter en hel del olika jobb prövningar hittat mitt kall, känns det som.  Jag ska hålla på med mode och kläder. Det vet jag nu... Love it!!!
Fast redan nu vet jag ju jag ska tillbaka 30 april till 25 maj på LIA 2..... ;)

Får se om det kommer in varor i morgon en hel del underbara kläder är på G in. Men som sagt bara ett mindre av varje så först till kvarn....

Tänkte baka lite i morgon bitti så jag har något gott att ha med mej till kaffet i morgon, är ju så gött med nåt till.



Ses i morrn  pöss och haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0