Alla helgons dag

är det idag och vi har precis haft besök av syrran med familj. Har haft en mysstund tillsammans.

Vi har tänt ljus och tänker på dom som gått bort och inte längre finns bland oss, vilket känns ha varit alldeles för många det sista året. Ni finns alltid med oss i våra hjärtan älskar er alla för ever



LÄNGTAR EFTER DIG


I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.

Vi saknar er Morfar , -  Farfar Kenneth , och gammel mormor Maria....


******************************************

Jag har bjudit på mina bakade chokladrutor idag........ Rebecka det finns några kvar hahaha ska baka en plåt till din frys en dag jag lovar tihi




Barnen leker så fint på Olivers rum i väntan på glögg mys.......



Kärleken och jag ......




Barnen mitt allt och min största kärlek...




Vackraste barnen  älskar er alla.....


Min mellanson av de stora och hans underbara familj

LOVE YOU.......
*******************************************

Emil min äldste son och Fredrik min yngsta ....... Love you too trots allt ....


En dag som idag  tänker man på allt som hänt och hur man kan kanske kan reparera saker och ting. Man vill inte komma i en situation där man inte hat kontakt för något litet skit och att det kanske blir försent att göra något.... Ni vet vad jag menar!!
********************************************

NU ska jag mysa med familjen och njuta av kvällen .......




R.I.P

Morfar Kalle
Barnens farfar Kenneth
Gammelmormor Maria
och
Anders Janson





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ser ut som om ni har haft en mysig dag! Fina bilder!!!

Kram till dig och familjen<3

2011-11-05 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0