1;a advent

Idag är det första advent och det första ljuset ska va tänt. Så mysigt nu med alla stjärnor och stakar som lyser i fönsterna. Vissa sätter ju upp allt redan. Men inte jag granen får allt vänta till i alla fall en vecka innan julafton.

Igår lördag var familjen på bio och såg Spy Kidz  4 , super mysigt hade vi. Barnen satt som ljus i sina stola med 3 D glasögonen på sig. Man fick ett "doftkort" med, som man skulle skrapa vid olika ställen för att "dofta" sig in i filmen. Lite stönigt var det eftersom man knappt såg siffrorna man skulle skrapa eftersom det var mörkt. Men filmen var helt ok, enligt barnen superbra!!!
Man var sååååååååååååå snygg i glasögonen hahahaha or not






Men gud va dyrt det är med lite snaks och dricka på bio numera. Hjälp alltså, det är vid sådana tillfällen man m
ärker det var längesedan man var på bio. Sist var jag och kärleken på Twilight !!!
Barnen och sambon var helt inne i filmen och godiset i alla fall.... gulle dom min älskade familj


Fick ett par snygga fodrade stövlar av min darling igår. Kolla in dom!! Märket är Bullhead.



Jag måste ju säga att i ett läge man lovat barnen bio, är det super att värktabletter finns... Hade inte klarat mej utan dom. Är man förkyld och näsan rinne ,- halsen känns som sandpapper....



Nu ska jag packa mig ner i sängen och hoppas jag kan somna efter NCIS; LA på sexan med hjälp av tabletter. Då kanske min hals kan sluta göra så här ont......


Kram och puss god natt och sov gott alla bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0